تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

تبلیغات

تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

1 2 تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

 

 

سال ۲۰۱۰ سامسونگ با معرفی گوشی سری گالاکسی خود به دنیای فناوری توانست جایگاه خوبی در بین هواداران پیدا کند، تا کنون سه نسل از سردمدارهای این شرکت وارد بازار شده که هر ۳ از صفحه نمایش های Super Amoledساخت خود شرکت سامسونگ بهره می برند که البته همیشه نسل های جدیدتر دستخوش تغییرات زیادی بوده تا جایی که طبق تحقیقات به عمل آمده آخرین کهکشان این شرکت نسبت به مدل های پیشین با وجود اینکه از رزولوشن بالاتری بهره می برد، ولی شفافیت آن کمتر شده است.

ظاهرا چنین اقدامی از سوی سامسونگ به این دلیل بوده تا بتواند با صفحه نمایشی بزرگتر عمر باتری را نیز بهبود ببخشد.

حداکثر توان مصرفی صفحه نمایش Galaxy S III ۱٫۳ وات می باشد که نسبت به Galaxy S II ۹٫ وات کمتر شده است که این امر باعث کاهش نور صفحه می باشد.

به علاوه حداکثر نورصفحه نمایش از ۲۸۹ کاندلا به ۲۲۴، در هر متر مربع کاهش یافته است. ولی از جهتی دیگر نیز سامسونگ موفق شده دوام شارژدهی صفحه نمایش این گوشی را از ۴٫۴ ساعت (Galaxy S II) به ۵٫۶(Galaxy S III) افزایش دهد که کاربران خود را با این کار راضی تر نگه دارد.

با اینکه شفافیت صفحه نمایش کمتر نیز شده است ولی هنوز هم به دلیل عدم بازتاب دهی نور صفحه نمایش، در زیر نور آفتاب محتویات داخل گوشی قابل رویت می باشند و می توان به این گوشی امتیاز خیلی خوب را داد.

شاید یکی از دلایلی که اپل اقدام به بزرگتر کردن صفحه نمایش آیفون خود ننموده مصرف بیش از حد باتری بوده است البته تا کنون…

نتایج حاکی از آن است که آیفون صفحه نمایشی با ۵۴۱ کاندلا را در هر متر مربع دارا می باشد که در مقایسه با Galaxy S III حدودا ۲ برابر است و عمر شارژدهی آیفون ۷٫۸ ساعت است.

بعد از تست های به عمل آمده Galaxy S III و مدل پیشین خود موفق به دریافت نمره ی B+ می باشند در حالی که Galaxy s نمره ی B  را دریافت کرد.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.